En massa drama och en kostym

Hej alla babez!

I morgon når min Stockholms-vecka sitt slut och jag åker hem igen till London. Det har minst sagt varit en turbulent vecka med massa drama och känslosvängar så det känns nästan skönt (men också lite sorgligt) att lämna Sverige bakom mig. 

Ikväll avslutar jag med öldrickande klockan fem på Wolmars följt av ännu mer öldrickande på trädgården med diverse vänner och bekanta. Ska bli kul att gå ut och göra byn lite efter att knappt ha varit inne i stan på hela veckan. 

För att kompensera för att jag egentligen inte känner mig så festlig bestämde jag mig för att SUIT UP och rocka natten i kostym. Vad tycks? Tycker jag ser ganska smooth ut?


Kostym? Who knew att det var värsta toppengrejen?! OBS! Mina kostymbrallor är av sammet och känns mer som mjukisbyxor än trånga kostymbrallor som borde användas som tortyrredskap.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Holy moly du ser fantastisk ut! Fab liksom! Hoppas du mår okej trots drama.

Svar: Tack gullis <3
MittHogwartsliv

2014-06-25 @ 17:56:44
URL: http://1337please.wordpress.com
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Dålig ordning i bokhyllan :-)

2014-06-26 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0