Hej då Olivetta

Alltså den här veckan har varit helt underbar! Kan inte fatta att den redan är över och att jag om några timmar kommer sitta på ett svettigt flygplan mot London.

Har blivit helt nykär i Italien och är helt övertygad om att det enda vettiga är att bo här permanent. Ni förstår kanske varför det smärtar att packa väskan när man känner så?

Som tur är åker jag till Sverige på fredag så jag har något att se fram emot. Någonstans i mitt jetsetschema ska jag hinna redigera bilderna från den här semestern och dela med mig av dem här på bloggen. Tills dess får ni en tjuvtitt på hur det sett ut genom instagram.



Liksom det bästa med Olivetta är att man bor i bergen men är bara några minuter från havet. Älskar det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0