Fitnesslivet visar resultat

God morgon bloggisch!

Jag har dragit på mig min bästa vita skjorta som alltid varit lite för liten men som nu liksom äntligen sitter som den ska! Jag har också rotat fram den gamla Ally McBeal-kappan jag fyndade på Myrorna som jag bara använde två gånger för den med var liksom lite för liten egentligen. MEN NU! ALLTSÅ NU! Nu sitter de som de ska, de går att knäppa utan glipor vid boobsen och jag vill bara ge mig själv världens största high five. Älskar när fitnesslivet visar resultat!

Jag är så fantiastiskt jävla opepp på livet just nu så det gäller att fira de små segrarna för att liksom orka med resten.

Hoppas ni får en toppenmåndag! Jag skickar massa cyberlove och good vibes åt era håll!

Btw älskar den här outfiten. Liksom hallå Ally McBeal/Gossip Girl/ Pirates of the Caribbean.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså WOW! Jag svär på alla harry potter böcker i hela världen jag säger inte det här för att jag är frida the spammer utan för det är sant: dios mio va snygg!! Kul med resultat! :)

Svar: Alltså Frida <3 <3 <3 Jag älskar att du är så jävla pepp och kommentarglad!Jag måste bli bättre på att kommentera på din blogg, jag läser ju i alla fall varje vecka. PUSS
MittHogwartsliv

2014-03-31 @ 16:50:56
URL: http://1337please.wordpress.com
Postat av: Birgitta

Snygging !

2014-04-19 @ 08:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0