På vift i Manchester

WALLA HOMIES! 

Jag är i Manchester och jobbar i studion. I vanliga fall brukar jag ta tåget till Nigel och Theas hus i Nantwich (tar lite över en timme) efter studiodagarna men den här gången bestämde jag mig för att bo på hotell istället så jag kan sova ut ordentligt och softa lite i min ensamhet. Lyckades få ett rum på Britannia Hotel i Manchester för ett korvöre genom booking.com och blev uppgraderad till ett större/bättre rum för det jag fick när jag kom hit luktade rök (och hade en väldigt suspekt rosa/röd fläck på mattan som såg ut som blekt blod!!!).
 
Nu firar jag min vinst med selfiekavalkad innan jag hoppar i badet. 
 
Vilken är din favorit? Jag gillar tigern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0