HOHOHOHOHOHOHO

DING DONG DIE TYSKE WITCH IS DEAD! Eller alltså ja Romina (tjejen som ersatte Felicia i lägenheten och som efter fem dagar förstörde mitt liv) har flyttat ut och det är så jävla najs!!!!!!

Vad som är najsare är att personen som ersätter henne är.... DANNY! 

Jajemen! Från och med klockan 11.15 i morse är jag sambo med världens bästa dude. Vi har flyttkaosat hela dagen och ligger nu helt utslagna på soffan, täckta i damm. Danny som "inte hade så mycket saker" hade med sig ungefär 20 lådor och en himla massa instrument. Lägenheten är med andra ord en himla röra, men det är så värt det för i morgon behöver jag inte längre krångla med krångliga roomies, istället kan jag kärleksgräla med världens bästa person.

Än så länge har vi bråkat två gånger. Först när jag ville lyssna på Nina Simone och han ville bara lyssna på Gruff Rhys. Gräl två skedde när jag ville ta en snabb photobooth-bild till bloggen och Danny blev missnöjd med precis varenda bild och tvingade mig fota om ungefär hundra gånger. Till slut gav jag upp och lägger nu ett par av de första och hoppas innerligt att han inte läser det här inlägget så jag kommer undan med det. Hehehhehehe....
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha åh hoppas på att photoboothandet blir ett återkommande inslag i bloggen hädanefter! Grattis till samboskapet och skönt att slippa galningen :)

2014-05-07 @ 12:34:26
URL: http://1337please.wordpress.com
Postat av: Linso

Alltså, egentligen ska man ju inte snoka, men vad gjorde den här galna rummisen egentligen? Har själv haft en semigalen rummis så vet hur jävla jobbigt det är och hur det förstör typ allt när ens hem plötsligt är som ett slagfält och inte alls något tryggt.

Svar: Det är för mycket för att gå in i detalj, men hon var helt enkelt knäpp. Hon var hur trevlig som helst när jag intervjuade henne (två gånger) och jag tänkte YES VILKEN TJEJ men efter åtta dagar (jag hade varit borta fyra av de dagarna) berättade hon att hon sagt upp sig från sitt jobb och skulle flytta hem till Tyskland (observera att hon hade fått flytta in en vecka innan det egentliga inflyttningsdatumet). Det blev såklart skitstruligt (jag och Felicia hade ju spenderat en hel månad på att hitta rätt kandidat för att jag skulle slippa göra det under min tentaperiod för det är så himla stressigt) sen visade det sig att Romina (alltså rummisen) också ljög om en massa grejer, rökte i lägenheten, tog saker och jag kände mig bara så himla otrygg. Supertrevlig på utsidan, psycho på insidan.
MittHogwartsliv

2014-05-08 @ 19:32:05
Postat av: Anonym

All lycka !

2014-05-09 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0