Like cupcakes, sunshine and kisses in the grass.


Det var ju frisyrtema på festen i lördags så jag bestämde mig för att kirra lite schyssta pincurls.


Jag såg ut som en liten tant och på morgonpromenaden fick kvarteret något att stirra på.


Jag bestämde mig för att vara extra piffig med lösögonfransar


Och lite nagelbling


Så här lockigt blir håret när man tar bort spännena


Himla fint tycker jag


Sen formade jag lockarna och satte på mig min finaste klänning


Sen var det dags för fest och jag blev så tipsy att jag glömde bort min polska utväxt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKET DRÖMHÅR! Vill ha vill ha vill ha!

2011-12-04 @ 14:16:49
Postat av: Vicky

men FIIIINT.

2011-12-07 @ 21:34:11
URL: http://vickys.se/
Postat av: amanda.

hur formar du lockarna? skulle gärna ha en tutorial!

2011-12-07 @ 23:37:12
Postat av: K.Gun

Åh tack! Jag försöker göra en tutorial nästa vecka när jag slutat skolan. Tills dess kan du alltid följa de här instruktionerna; http://mitthogwartsliv.blogg.se/2010/december/17.html#comment. Enda skillnaden är att jag formar lockarna i flera sektioner när jag har det utsläppt.

Det är nog tydligare om jag gör en video-tutorial, men om du inte orkar vänta är det bara att testa dig fram. Lockarna håller liksom så bra så det är bara att forma och forma om tills du är nöjd.



xx

2011-12-08 @ 02:05:14
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0