Holidays are coming

Nevermind min bloggsvacka. Den beror lite på grund av att min dator är på väg mot en sakta död men mest beror den på att jag har väldigt mycket att göra och är på tok för lat för att göra saker som jag egentligen inte behöver.

Lite nytt på London-fronten med betyg;

- Pappa var på besök, 3 av 3 kvastar

- jag är fortfarande inte helt återhämtad från min mysteriska sjukdom,
0 av 3 kvastar

- I måndags började jag skolan igen efter en veckas lov,
2 av 3 kvastar

- Igår hittade jag en ny pub i vårat område som var bäst på alla sätt och vis. Jag satt vid en brasa i en stor skinnfotölj och läste poesi i flera timmar med honungsöl som värmde på ställen dit lågorna inte nådde. Henrik och jag har varit i jakt efter vårat alldeles egna MacLarens (från HIMYM ni vet) och jag är helt övertygad om att The Duchess of Kent, som puben hette, helt klart är vår bästa kandidat.
3 av 3 kvastar

- Jag har bokat biljetter till Nantwich nästa helg för att fira Theas födelsedag
3 av 3 kvastar

Det har varit en bra vecka. Jag känner mig relativt inspirerad och låtskrivandet går ganska bra. Det enda som är jobbigt (bortsett från läxor) är att jag börjar få julsug och har inte råd att köpa massa julsaker. Just nu är jag inne på ebay och letar efter begagnade plastgranar.

Jag vill så gärna ha en liten gran.


...och så vill jag ju hemskt gärna ha en liten katt. Jesus vad jag saknar den här lilla krabaten.

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Så Du saknar katten mer än morsan?

2011-11-17 @ 13:50:18
Postat av: K Gun

Ja, men det visste väl alla redan?

2011-11-17 @ 21:04:01
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Jo, och katten ringer ju inte varje dag heller.

2011-11-18 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0