My Girl ♥

Jag vet att det varit ganska mycket hjärtan på bloggen den senaste tiden, men just nu är det helt klart nödvändigt eftersom det är Adelas födelsedag!

Sen jag började på the Institute har Adela varit min allra bästa kompis i London (Felicia räknas inte, vi bor ju ihop). Med henne kan jag vara precis hur knäpp och konstig jag vill. Vi kan ha långa konversationer enbart genom att titta på varandra och säga "no! NO WAY!" "YES" "OH MY GOD" och förstå precis vad det är vi pratar om.

Nu när vi inte går i samma grupp längre känns det inte alls lika roligt att gå till skolan och jag saknar henne varje dag vi inte ses.

Happy birthday love!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är så förbaskat snygg!!

2012-02-05 @ 14:15:20
Postat av: Mitt Hogwartsliv

Tack!!! KÄRLEKSREGN!!!!!!!

2012-02-05 @ 23:40:47
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0