Bitar av en vecka

Så här såg delar av veckan ut genom Elinas kamera.
Gutti som aldrig är sjuk mådde asruttet så det blev varken fotboll eller utgång. Det blev istället veggoburgare på Breakfast Club och Hunger Games på Angels biograf.

Söndagsmorgon åt Elina och Gutti frukost på Pistacchio and Pickle medans jag låg och sov.

Sen åkte vi Londonbuss till Brick Lane för att gå på marknad.

Där köptes det massa jeans-saker och jag köpte nio avocados för två pund.

Vi hittade världens bästa och urfulaste klänning.

Vi drack te på Vintage Emporium.

Vi åt goda frukostar
Gick på museum...

Drack öl...
Hade picknick i Hyde Park under de blommande träden.
Vi piffade till oss extra mycket och drack öl på Joes...
och på en metalbar.

Snart ska jag komplettera med bilder från min kamera.

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste ba säga, vaaaad snygg du är!!!!! :)

2012-03-31 @ 21:09:35
Postat av: Linda

Eeeen fråga :)

Vad är bäst? Ska jag åka till London på våren(typ maj) eller sommaren/hösten (augusti/september)? :)

2012-04-01 @ 19:56:56
Postat av: Mitt Hogwartsliv

Frida du får mig att rodna!



Linda; jag tycker att London är helt underbart under våren och det är oftast då det är bäst väder.

Det beror helt och hållet på vilken upplevelse av staden du vill ha. Våren i England är väldigt romantisk, grön och gullig, man kan åka trampbåt, promenera längs kanalerna och ha långa picknickar. Hösten är perfekt om man vill leka Sherlock Holmes, mysa under paraplyer och läsa dammiga böcker i mörka tesalonger.

2012-04-01 @ 21:00:12
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh båda låter helt underbart, tack! :D

2012-04-02 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0